wtorek, 11 października 2016

Witajcie. Nie zaglądałam tutaj od hmm... bardzo dawna. Kilka razy miałam chęć coś napisać ale jak widać nic z tego nie wyszło. Postaram się to zmienić, chociaż niczego nie obiecuję. Poprzednie opowiadania były takie jakie były (chyba dobre sądząc po waszych komentarzach =D) tylko dlatego że były pisane z ogromną chęcią i pasją. Której od jakiegoś czasu mi brakuje, a to co powstaje na siłę tylko po to żeby powstać nie jest najlepsze ( kto pisze/pisał bloga ten wie). Na pytania chętnie odpowiem. To już druga nominacja i bardzo mnie zaskoczyło że w ogóle ktoś jeszcze pamięta o moim blogu, ale bardzo dziękuję. :) A więc przechodząc do pytań:

1. Skąd bierzesz inspirację do pisania?

Moją inspiracją zawsze były głównie filmy, co można zauważyć czytając. Czasem po przeczytaniu jakieś dobrej książki, miałam ogromną wenę i to chyba tyle. Kilka razy zdarzyło się że inspiracją była zwyczajnie nuda :)

2. Lubisz czytać? Jeśli tak, to co?

Częściowo odpowiedziałam na to już w pierwszym pytaniu, ale tak lubię czytać. Najczęściej są to powieści pół sci-fi pół fantasy oraz horrory (głównie S. Kinga).

3. Masz ulubionego autora?

Ulubionego autora nie mam, ale może odpowiem trochę inaczej. Jest tylko dwóch autorów do których wracam i przeczytałam więcej niż jedną ich książkę ( nie licząc książek podzielonych na kilka tomów) i jest to właśnie S. King oraz Arthur Conan Doyle autor książek o Sherlocku Homsie. 

4. Dlaczego taka, a nie inna tematyka?

Przy pierwszych trzech opowiadaniach przez fascynacje filmem avengers, a później mitologią nordycką. Zawsze lubiłam takie klimaty: kosmici, inne światy, potwory itp. Więc chyba właśnie dlatego.

5. Masz jakieś niezwykłe talenty?

Niezwykłe talenty? Nie odkryłam u siebie takowych. Może kiedyś znajdzie się coś czym uznam, że warto się pochwalić jednak na tą chwilę, nie.

6. Jak powstały Twoje postacie?

Wnioskuję, że chodzi o główne bohaterki. Pierwsza Jessica, była stworzona tylko dlatego że potrzebowałam głównego bohatera historii i tak szczerze, patrząc z perspektywy czasu to sama jej nie lubię. Wydaje mi się totalnie bezbarwna, ale to pewnie dlatego, że całe pierwsze opowiadanie wydaje mi się złe i wolę do niego nie wracać :)
Za to z Amy było już całkiem inaczej. Tworzyłam jej postać, wiedząc jaki ma mieć charakter, miałam przygotowany zarys jej historii i udało się. Chciałam żeby była kimś kto będzie wspierał Lokiego a równocześnie będzie jego największym wrogiem, który za wszelką cenę psuje jego plany. Naprawdę świetnie się bawiłam opisując ich relację i przygody. =D

7. Ukrywasz bloga przed znajomymi?

Na początku ukrywałam, jednak później uznałam że to bez sensu i nie była to zła decyzja. Mogę nawet stwierdzić, że czyjeś zdanie z zupełnie innej perspektywy potrafi pomóc w pisaniu. 

8. O czym właśnie myślisz?

O tym, że właśnie skończył mi się sok pomarańczowy i o odpowiedzi na to pytanie... ale głównie to pierwsze :P

9. Masz czasem chwile słabości np. myślisz o zawieszeniu bloga (czego w żadnym wypadku nie rób!)?

Moja chwila słabości trwa już od jakiś 3 miesięcy i nie planuje odejść, planeta z której przybyła jest bardzo złym i smutnym miejscem.

10. Ulubione angielskie słowo:  Nie mam i jest to również odpowiedź na ostatnie pytanie. Nie mam też ulubionego porównania. 

Dziękuję Candy Drotting za tą nominację, dobrze się bawiłam odpowiadając na pytania. Miło mi że mój blog był dla ciebie inspiracją do napisania własnego opowiadania. Twórz dalej, a może kiedyś przeczytam twoją książkę ;)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz