niedziela, 27 września 2015

A więc będzie chłopiec


Dzisiaj aż dwa posty, z tym że ten tylko informacyjny. Jestem pod wrażeniem ilości oddanych głosów, a było ich aż 84. Z czego bardzo dużo zostało oddanych dzisiaj. Zdecydowałam się zakończyć ankietę. Mam nadzieję, że ci którzy oddali głos na dziewczynkę, nie będą bardzo zawiedzeni. :)
Wyniki przedstawiają się następująco:
Chłopiec 47 głosów
Dziewczynka 37 głosów
Jeżeli macie jakieś pomysły na imiona, możecie pisać w komentarzach, jeżeli któreś szczególnie mi się spodoba to zostanie wykorzystane. Dziękuję wam bardzo za takie zaangażowanie.

6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem powinien mieć jakieś przerażające imię :D Może być na ten przykład Antoś lub Hieronim albo Zenobiusz

    OdpowiedzUsuń
  2. CHŁOPIEC? GRR.... CHŁOPIEC?..... SMUTAM...
    A JEŚLI JUŻ CHŁOPAK TO MOŻE MIEĆ JAKIEŚ FAJNE IMIĘ... ASCH? AARON?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zawiedziony, miały być bliźniaki...

      Usuń
  3. Ja jestem za imieniem Jack. ;) Cieszę się, że chłopiec. Taki jak tata, mam nadzieję. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli trzymać się mitologii to imię jego syna powinno być Narfi, Fenrir i chyba był ktoś jeszcze.

    OdpowiedzUsuń