wtorek, 18 lutego 2014

                                                Hej


Z okazji 500 wyświetleń mam dla was małą niespodziankę :) Nie spodziewałam się, takiej liczby w jakiś miesiąc po założeniu tego bloga, a tu takie miłe zaskoczenie.  Cała zabawa nie jest trudna i nie wymaga znajomości opowiadania, więc nowi czytelnicy jeżeli zechcą mogą  się przyłączyć. Wyobraźcie sobie, że macie wybór poprzeć armię Thora, lub armię Lokiego, kogo wybierzecie? Cała zabawa będzie trwała miesiąc czyli do 18.03.14 wtedy ogłoszę wyniki kto zwyciężył. Każdy ma tylko jeden głos. Dodałam jednak tą ankietę bo w komentarzach odpowiedzi nie przybywało, ci co już odpowiedzieli nie muszą tego robić drugi raz po prostu doliczę wasze głosy. 

6 komentarzy:

  1. Nie lepiej byłoby zamieścić ankietę? Byłby to wygodniejszy i łatwiejszy sposób dla glosujących.

    Ja głosuje na Lokiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie, ale ja nie potrafię zamieścić ankiety.

      Usuń
    2. Ok serdecznie dziękuje za pomoc, ale teraz już nie będę tego zmieniać. Jeżeli zorganizuje jeszcze kiedyś coś podobnego to taka wiedza na pewno mi się przyda.

      Usuń
  2. Ja głosuję na Lokiego i pewnie większoś też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie wiem na kogo ._. jeden ma kompleksy a drugi wyglada jak pedał, tak źle i tak nie dobrze ;_;

    OdpowiedzUsuń