sobota, 15 lutego 2014

                                                             

                                      Liebster Blog Award

Pytania Margaret:


1. Czytasz mojego bloga? Co o nim sądzisz?

Oczywiście, że czytam twojego bloga i naprawdę bardzo mi się podoba. Twoje opowiadanie jest zupełnie inne od wszystkich które czytałam.

2. Co robisz, gdy ci smutno?

Hmmm.... Zazwyczaj czytam jakąś książkę lub szukam czegoś co mnie rozweseli.

3. Wyobraź sobie, że jesteś owocem. Jakiego smaku i koloru sok można z Ciebie wycisnąć? 

Naprawdę ciężko odpowiedzieć mi na to pytanie.

4. Jesteś dobrym człowiekiem?

Staram się jak mogę.


5. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?

Starałam się nazwać bloga zgodnie z tematem co będzie się na nim znajdowało. I to było pierwsze co będzie się na nim znajdowało.

6. Czego najbardziej nie lubisz robić?

Najbardziej nie lubię grać w siatkówkę, ale na szczęście ostatnio nie muszę tego robić :)

7. Twoja wizja wymarzonego życia?

Chyba nie mam wizji wymarzonego życia, podoba mi się tak jak jest.

8. Masz jakieś dziwactwa?

Na pewno. Chyba jak większość ludzi.

9. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?

Rodzina i przyjaciele.

10. Bez czego nie ruszysz się z domu?

Chyba nie mam takiej rzeczy.

11. O co byś poprosiła gdybyś miała jedno życzenie od złotej rybki?

Ciężko odpowiedzieć na to pytanie, zwyczajnie nie wiem. 


Dziękuję za nominację, odpowiedziałam tylko na pytania, bo nie do końca wiem na czym to polega.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz